Malmö C

Precis hem kommen från en runda på stan med bäst L.
blev en snabb runda i affärena då vi inte skulle ha något speciellt.
fick med mig en Dop present och hårfärg precis som jag skulle :)

stan besöket avslutades med en premiär fika på starbucks.
och kan säga att jag gillade vad jag smakade. riktigt gott även om
det var lite dyrt men värt pengarna.
Dominic gillade också det;)

just nu sover dominic i vagnen så han slockade på bussen
den stackaren helt utslagen.
så jag passar på att färga håret under tiden.
vilken färg de blir får ni veta när det är klart:)
blir det fult får ni inte veta alls hihi

Bilder från starbucks ni borde verkligen prova



Nu ska jag gå och skölja ur håret!


Kommentarer
Erika

Åh det ser smarrigt ut. Fräsch macka!




* Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar: