Första Advent!

Ja då var det redan första advent.
Tiden går fort nu vid jul.
Denna dagen började med en mysig morgon. Sen var det hem till
Mamma där Dominic har sovit i natt.
Blev lunch där sen gick vi ut en lång promenad i sön. Vilket Dominic älskar han babblade på för full om
Snön och busade jätte gulligt!

Sen mötte jag och Dominic upp, Veronica Fredde & F. Vi gick på julskyltningen här i Skurup var mysigt men kallt. Kvällen avslutades sen hos min mormor med släkten där vi åt julgröt som är tradition som vi alltid gör första advent det var mysigt. Och alla barnen busade för fullt. Så en trött Dominic somnade snabbt i sin säng idag. :)

Nu ska jag bara ta det lugnt resten av kvällen själv väldigt trött men riktigt ont i ryggen eftersom vi hållit igång så mycket idag. Jobbigt att vara begränsad men förhoppnings vis får jag svar nu i veckan så vi kan fixa felet.

Varit en mysig dag alla fall <3




Kommentarer
manda

Vem är " F" ? ;)




* Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar: