Fråga 2

Fick en fråga om jag dejtar någon ny och hur Dominic ser på det om jag skulle gjort det.

Dominic tar allt sånt väldigt bra eftersom han fortfarande är liten men väldigt öppen till nya personer.
Men levde sambo i 2 år med en som inte var Dominics pappa och Det funkade bra.

Men när jag dejtar är jag noga med att Dominic gillar den jag träffar annars funkar det inte. Och att personen är öppen för barn. Jag lägger inte något ansvar på den killen om Dominic, utan så fall vill jag att han tar de steget själv så de blir rätt och av egen vilja.


Och vist det kanske finns en som jag har ett lite extra öga på just nu.
Men ska gå sakta och säkert fram hellre lite extra tid innan än att skynda sig in i något och efter ett tag blir det fel. Nej jag vill ha det helt rätt och seriöst, någon som man i framtiden kan skaffa fler barn med. Men tills dess har jag och Dominic en jätte bra vardag tillsammans.


Kommentarer



* Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar: