Ambulans 2

Går blev det ytterligare ambulans, då jag inte kunde stå på benen på grund av domningar i benen, ingen reflex i ben eller armar, ofrivilliga ryckningar i båda ben, sjukt ont i ryggen så behandlades med morfin, ambulans personalen säger att dom tycker jag borde röntgas,
Får ligga över under natten i Malmö, läkaren som undersöker mig på natten säger du borde röntgas i morgon, idag när en ny läkare kommer in och gör en väldigt lätt undersökning , nyper mig några gånger i benen sen gå han iväg och kommer tillbaka och säger , jag vet inte vad de är du får gå hem. ( utan att ha röntgas) vet inte vad de är för fel på Malmös sjukhus. Men trött på dom så ringt massa samtal nu och fått tid till en riktigt läkare i Ystad som fixade tid redan på onsdag nästa vecka. Förhoppningsvis får jag mer hjälp. Kan inte åka ut och in så här utan att få hjälp. Nästa gång blir de Ystad eller Lund så är det bara. Förlorar massor av tid med min son bara för personalen är för lata för att göra något.

https://cdn2.cdnme.se/cdn/6-2/1405942/images/2012/pic_5037a04addf2b34d9d000a78.jpg" class="image">


Kommentarer



* Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar: