Tidig Söndag

Har varit vaken sen halv 7 i dag då Dominic inte ville somna om. så blev att gå upp vid halv 8 och mysa i soffan med dominic en stund medans hjärtat fick sova vidare efter som han kom hem så sent/tidigt eller man vad man nu kan kalla det;)

Dominic hjälpte mig att göra lite pannkakor till lunch mellan tvättningen i källare. sen har vi rensat både Dominic och min garderob så nu är det fint igen:)

 just nu sover Dominic middag och min kära sambo har inte stigit upp alls än. han lär väl sova bort hela dagen idag:P  till och med katten sover just nu bara jag som är vaken. men är själv seg nu efter allt röjande.
 funderar på vad vi ska ha till middag idag blir nog inget avancerat. känns inte så alla fall.


Kommentarer



* Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar: