Inredning

Fick en fråga av en ny läsare här om vilka mina favorit inrednings butiker är.
och det är ingen hemlighet så tänkte jag skulle dela med mig av det:)

Dimoda är min favorit butik där har dom mycket inrednings detaljer man hittar alltid något där som kan göra hemmet mer hemtrevligt och mysigt:)


Chilli har ganska mycket inrednings detaljer också.
 ditt ska man åka om man tex vill ha lite ovanligare möbler som kanske inte alla andra har.



Jag gillar Lexintongs saker finns mycket fint men de ligger i lite högre prisklass.


Ikea är väl en typisk affär folk köper av. lite billigare ställe och dom har stort utbud. deras saker kan verka enkla och "tråkiga" bara för det är ikeas saker. men kombinerar man ikeas saker på rätt sätt kan det bli riktigt fint och det kan se ut som man köpt det i vilken affär som hälst. en bra affär om man inte bryr sig om att flera har samma saker i hemmen.


Det var lite av de affärena jag gillar när det gäller inredning:)

 


Kommentarer



* Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar: