Dålig bloggning

Ja denna vecka han inte varit någon vidare bra blogg vecka.. har faktiskt inte hänt så mycket denna veckan.


förutom i onsdags då min Sambo fick för sig att lura iväg mig .. han sa vi skulle till biltema vilket nu har flyttat till vellingen (not)  för det var dit jag hamnde alla fall^^ ne men vi släppte av Dominic hos hjärtats syster. sen åkte vi vidare ute i  ingen stans och hamnde på en skjutbana där han hade fixat en efter födelsedags present vilket var att jag skulle få testa att skjuta med pistol och sen ett gevär liknade sak;)
det var faktiskt kul att testa men måste också säga att jag slog min kära Sambo i alla tävlingarna vi gjorde(A)
man är ju inte helt världelös på att skjuta hehe.

Igåt åkte jag hem från jobb för fick ett migrän anfall vilket inte alls var kul.. så idag är jag hemma också känner fortfarande av huvudvärken och vill inte riskera att åkte till jobb och sen få migrän anfall igen. så idag blir det villa och se om jag mår bätte senare under dagen.

Dominic ska till J & R idag och vara där under helgen så får se vad det blir av denna helgen.
känns så tomt utan lilla bus ungen här hemma.


På tall om busungen så här såg Dominics fot ut när han kom hem på dagis. han och hans kompis hade målat med tuschpenna på fötterna .. och ja en smurf fot fick dominic;) det här är anledningen till varför jag tycker han är för liten för såna pennor och varför jag inte köpt annat än kritor till Dominic för det går alla fall bort^^
men han är för gullig min busunge. ♥


Kommentarer



* Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar: