About me

Fick även frågan om jag inte kunde berätta lite om mig själv för de nya läsarna här på bloggen.

Så tänkte jag skulle berätta lite kort om mig.

Mitt liv som 21 åring kanske inte är som alla andra 21 åringars  liv.
utan jag bor med min Sambo och min Son Dominic i en 3:a i malmö.
Just att jag har en son är kanske det som inte alla har i min ålder. utan jag är en ung mamma och fick min son någon vecka innan jag fyllde 18. inget jag ångrar.
finns så klart för och nackdelar med det så klart. men har aldrig sett att det är ett hinnder i mitt liv.utan har njutit av det. Livet är inte slut för man har barn. kämpar för att dominic ska ha en bra familj och uppväxt.

Nu i sommras tog jag studenten gick ut med bra bettyg. inriktining fordons mekaniker svårt att tro kanske? ;)
nu på dagarna sysselsätter jag mig med att jobba 75% som telefon försäljare. säljer just nu hälsokost.

Annars gillar jag inredning,mode,shopping och att fota. så det är vad ni får läsa om här på min blogg.
jag sysslar även lite som modell (min stora dröm) när jag har tid och det dyker upp lite jobb. har nu senast medverkat i en musikvideo och filmen Enter Faiht.

Det var lite snabbt om mig.
vad som hände roch sker i mitt liv får ni läsa här.
 och hoppas ni ser min blogg som intresant och vill forsätta läsa den:)

 


Kommentarer
manda

den musikvideon du var med i, finns den på youtube? :)




* Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar: