110907

Idag har det gått bättre på jobb efter att jag bytt dator fast sålde bäst i slutet av dagen och det känndes skönt. även om jag mått illa idag igen?! sjukt störigt har fått stå upp på jobb för att inte må lika illa.

har pratat med Camilla på sms idag faktiskt nästan hela dagen. :) känns skönt när man kan hjälpa en vän när dom inte mår som bäst. vill så klart att alla mina vänner ska må bra och trivas med tillvaron.  ska se till att vi snart kan träffas igen också. var verkligen ett tag sen förutom då på Dominics kalas men då fick vi inte chansen att umgås. får bli middag här hemma någon dag i det nya köket:)

har fått instruktioner av hjärtat idag att jag tydligen inte får vara hemma förens kl 20.00 i morgon undra vad han har hittat på nu? fyller ju år i morgon ( ålders nojja om det kan man säga) men fick snällt bestäma träff med Linda så jag kan fördriva tiden inne istan tills jag har lov att komma hem:)


Kommentarer



* Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar: