Irriterad

Åh måste bara skriva av mig!

Dagis ringde mig på jobbet innan och sa att Dominic hade 38 grades feber. och så klart åker jag ju med en gång för att hämta honom.

men när jag kommer ditt möter jag en Dominic som springer ute på gården med dom andra barnen. han han har ingen keps eller mössa.. och en uppknäpt jacka?! är det bara jag som tycker att det är en självklarhet att ett sjukt barn ska vara inne tills föräldrana kommer eller åtminsone vara ordentligt påklädd och ta det lugnt??

förvånar mig inte om han blir sjukare nu än vad han kanske annars hade blivit.

blir så irriterad när dom inte sköter det som dom ska.

men nu är vi hemma alla fall dominic är nerbäddad i soffan och kollar lejonkungen.

 





Kommentarer



* Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar: