Grand Hotel Opera

Längtar till helgen.
Då ska hjärtat och jag åka upp till Göteborg.
blir en helg med övernattning på Grand Hotel Opera 
rummet blir en svit som har jacuzzi mysigt!
kommer även bli en sväng inne på lisebergs julmarknad
är verkligen supermysigt att gå där när all julbelysning är tänt.
göteborg trippen är en present från hjärtat som jag fick när jag tog studenten.
men blir även bra tajming efter som vi har 2 år tillsammans den 28/11 ♥
de på hotelet verkar jätte snälla för vi frågade om man kunde få lite senare utcheckning och
ivanliga fall kostar det extra pertimme. men vi fick ut chekning vid 15 utan extra kostnad,
och även en timme tidigare incheckning.

vist låter det mysigt så ni förtår kanske varför jag längtar!





Kommentarer
Camilla

Förstår att du längtar!

Grattis <3

       http://camillale.blogg.se/



* Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar: