Göteborg

Nu är man hemma från en Underbar helg i Göteborg.
hotellet var jätte fint och personalen var jätte trevliga.
och Sviten var så fin! hade gärna haft ett sånt sovrum och badrum hemma.

Har så klart tagit massor av bilder (A) så har gjort lite collage som jag tänkte lägga upp:)



Blev att checka in lite snabbt och göra sig iordning. 
sen tog vi spårvagnen till Lisebergs julmarknad.

Besökte isbaren var jätte fint där inne och mysigt.
var sista året dom skulle ha den iår så glad att vi gick in:)




När vi kom tillbaka blöta och kallas till hotellet.
så hade hjärtat fixat så personalen hade ställt in rosor på rummet och
hjärtat hade lagt en present på sängen. var ett hjärta till mitt Thomas Sabo armband.♥♥♥
sen blev det lite romantisk bad i jacuzzin med vin och pralinet.



När vi låg i sängen och kollade på utsikten kunde man se några stycken fyverkerier längre bort.
 så perfekt eller vad?
Måste säga att sängarna var jätte mjuka och sköna:)
blev så klart lite parbilder♥  vilker vi är dåliga på annars att ta.



Självklart lite egobilder också;)



Så har haft en supermysig helg!
och idag den 28/11-11 har jag och hjärtat 2 år tillsamman♥

 

Och jag ligger just nu hemma och är dunder förkyld med feber..
men var gör det när man är kär? :)





 


Kommentarer



* Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar: