111130

Onsdag

Idag blev det jobbet har varit en hyffsad bra dag.:)
Hjärtat var snäll och hämtade dominic från dagis idag så jag förnyade mitt busskort.
blev en "tidig" middag idag vilket var skönt. så nu kan vi alla tre sitta lite längre och mysa tillsamman.
den lilla sjukling familjen för nu är det hjärtat som mår lite halv dåligt.

annars har det faktiskt inte hänt så mycket.
Dominic har namnsdag idag Anders efter sin farfar så grattis till honom också:)
Dominic fick 20kr att handla något för sen. för det fick alltid ja när jag var liten och hade namnsdag.
och han var ju så söt och tackade för gratulationen och sen fråga efter present;) hihi min gulleplutt

 

Lillasyster cornelia har bara genomgått en operation idag än så länge har allt gått bra♥



Vitjulpynt här hemma;)

 


Kommentarer
Camilla

Söt tomte :-)

       http://camillale.blogg.se/



* Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar: