To do list

Idag har jag avklarat detta.

√ Diskat

√ Fixat Dominics säng madrass som
har varit för bredd

√ sopat upp allt grus i hallen dominic
 tar med sig från dagis o skorna

√ vikt in den ny tvättade tvätten

√ Tagit upp middags mat

√ Varit i affären

√ busat och myst med gullungarna

√ Bakat dubblaknäckflan med choklad i mellan.

Och klockan är inte mer än halv 1. känner mig lite effektiv idag men nu ska jag bara ta det lungt resten av dagen min syster och dom kommer vid 3 tiden då blir det lite fika.

Dominic somnade även tidig middag idag han somnade i vagnen när vi var i affären kvart över 11. men inte konstigt med tanke på att han var uppe tidigt idag.

Dominic sover på balkongen i vagnen och katten ligger i dominics matstol och sover. medans jag sitter i soffan och tar det lugnt:)


Dominic & Dante har morgon mys i soffan♥


Kommentarer



* Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar: