SOL

Idag är det härlig sol ute hoppas bara det blir lite värme också:)

Idag ska jag plocka ner lite från köket som vi inte använder så lite förberedande till renoveringen även om det inte är dax riktigt än men sen kommer helgerna bara flyga iväg nu så nära studenten så bäst att börja redan nu.
min mamma kommer nog en sväng på fika idag också ska äntligen färga mitt hår igen nu så det inte är så fläckigt hoppas bara färgen  blir bra:)

Dominic springer runt här hemma och tjatar om att han vill ha glass men jag har sagt att vi ska gå och köpa det lite senare idag. mitt lilla glassmonster♥
Blir nog att vi går ut en sväng sen också och leker, så dominic blir av med sitt spring i benen.

ikväll ska vi nog iväg till hjärtats kompisar och grilla men vet inte riktigt än hur det blir med det så ska ringa och fråga han lite senare.

i dag är det fullt upp. och kommer nog bli en bra dag.
Är sol ute och det gör en hel del med humöret :D


Kommentarer



* Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar: