Skola

Onsdag!
.
. Idag har jag praktik egentlige men ska till skolan idag och göra klart det sista. Och hur många gånger har jag inte sagt det?.. Men känns som man aldrig blir klar med elen:( sen har jag ett svenska prov idag i språkhistoria och det går verkligen inte svenska brukar vara mitt starka ämne men att sätta årtal på texter vilket år hundrade det skrev är ju nästan omöjligt att få in i huvudet.



denn veckan har jag bara praktik i morgon för på fredag är jag ledig eftersom då är det bal:) camilla kommer hem till i mig i morgon också och ska sova hos mig.:) sen nästa vecka är min sista vecka på praktiken börjar kännas nu att studenten närmar sig. Längtar tills jag får ett jobb och en lön varje månad. :)

23 dagar kvar till studenten<3

Kommentarer



* Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar: