Morgon mys

God morgon.

Jag sitter här med en gosig katt brevid mig och en gosig dominic på andra sidan om mig. vi tittar lite tv blev en tidig morgon för dominic hade råkat kissa genom blöjan sånt som händer. tur vi har tvätt tid i morgon.

natten har annars varit lugn trodde kissemissen skulle låta mer under natten men han har har varit tyst hela  natten och sovit gott i dominics tripptrapp stol, blivit favorit stället att sova på:)

Idag händer inte så mycket vi ska vara hemma. min syster och hennes lilla familj kanske kommer hit idag för att hämta Dominics gammla spjällsäng. men kommer inte dom idag kanske det blir en liten snabb tripp in till stan för att köpa en slips åt hjärtat till balen. annars får vi åka in till stan i morgon efter vi har tvättat. 


 


Kommentarer



* Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar: