MAF

God morgon fina läsare!



är på våg till skolan just nu. Dricker en god kopp vanila latte så här på morgon kvisten, har ett stort prov idag så tyckte att något får man lugna nerverna med.



Provet jag ska ha idag kallas MAF och är ett stort prov från bilbranchen vilket inebär att provet är baserat på allt vi ska ha lärt oss under dom senaste tre årent. Provet görs på en dator , man har olika alternativ att välja när man ska svara så kan man inte är det bara att gissa men är ju oehört skönt om man verkligen är säker på svaret.

men eftersom jag inte är riktigt nöjd med min utbildning hur dom lagt upp utbildningen så är jag lite nervös även om dom säger att dom flesta klarar det men man vet ju inte, man får nämligen inte göra om det om man misslyckas så finns bara en chans att klara det och få certifikatet man får från bilbranchen om man klarar det.

är så klart i inte helt avgörande yrekes mässigt men ser ju så klart jätte bra ut i bettygen och lättare att få jobb inom yrekt ( även om jag troligen inte kommer jobba med det efter studenten möjligen senare i livet)

men nu är ni nog uttråkade av att läsa om mitt prov så nu skriver ja om något annat :p



GÅRDAGEN, igår var en riktigt bra dag nu kan man se ljust på framtiden inom en vis sak. Vilket jag fortfarande inte kommer gå ut i bloggen med riktigt än. En del vet redan om det är så klart inte hemligt på det viset men vill att det ska nå en vis punkt med det hela innan ni läsare får veta. Men är endast posetivt och inte bara för min skull utan många inblandade vilket är änu härligare:) <3

Kommentarer



* Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar: