Helgen som varit!

Tänkte snabbt berätta vad jag har gjort i helgen:)

Torsdagen
Camilla kom hit på kvällen ochn skulle sova här. hon fixaed mina ögonbryn,
och vi testade att göra lite frisyrer i mitt hår. sen snackade vi massor:)

Fredagen
kl 10 var vi på hansa för då skulle jag fixa mina naglar inför balen Nail delux.
Blev öven en lunch med camilla innan vi åkte hemmåt för att fixa mitt hår och smink.
Tack Camilla för allt du gjorde ♥
sen åkte jag och hjärat till skurup för att fixa det sista. sedan bar det av till balen. var fakiskt riktigt kul, hade tur med vädret för vi hade sol hela kvällen.
maten som serverades var

Förrtätt:
socker saltat lax
Huvudrätt: tupp med potatiskaka
Efterrätt: chokladkaka med rabarberkompot
Maten var godkänd.

Lördagen
Hade fem kamp med klassen inne på laserdom i malmö.
var riktigt kul att göra det med klassen. även om man har lite ont i kroppen så här efterått.
Grenar vi gjorde i femkampen
Laserdome
mad cow
gladiator
mission inpossible
sumobrottning

Sen blev vidare till skurup igen till veronicas 21 års fest blev även lyckat där:)

Söndagen
sov morgon blev det:) sen kom Dominic efter lunchen till min mormor där vi hade sovit
under helgen. domninic hade varit hos sin mormor hela helgen och lekt. sen åkte vi hem. och då tvättade hjärtat lite kläder sedan blev det en lugn kväll. :)

En riktigt lyckad helg ♥




Fransk manikyr ♥


Kommentarer
Camilla

Tack själv! Jättefina bilder! <3

       http://camillale.blogg.se/
Emelie

Di får länga upp lite bilder från balen tycker ja :D

       http://svenniz.blogg.se/



* Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar: