Hel nöjd

God eftermiddag läsare:)

har precis diskat nu och tagit upp lite mackor som vi ska göra varma mackor av sen ikväll.
Dominic leker med dante just nu. han är för söt ska alltid pussa och krama honom, sen när vi läser saga innan dominic ska sova så vill dominic att dante ska vara med så han ligger snält och fint i sängen medans vi läser sagan:)

Igår när vi var i skolan hade vi bara betyg snack. fick veta alla mina betyg i fordonsämnena jag haft nu i 2-3:an. super nöjd. 1 MVG 10 VG 5 G och det är i fordons ämnena blev lite små förvånad faktiskt väldigt posetivt:)  känns som man bevisat att man kan få bra betyg även när man får barn när man är ung. har VG i både svenska och samhälle också precis vad jag strävat efter.
Super nöjd över betygen!


Balen
 ↓

Jennii & Adam


Kommentarer
beckaaa

Jag tycker att du verkar himla duktig jennii! :)

Du har klarat dej superbra i livet och det ska du va stolt över! :)

Och måste säga att du ser hur fin ut som helst i din balklänning!!



Kram på dej!

Anonym

Fina ni va :)




* Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar: