Vart tog våren vägen?

God morgon

jag har precis stigit upp från sängen. mår fortfarande inte bra. så är därför hemma idag från praktiken bättre att vila ut ordentligt så man kan bli frisk.

Märkte även att utanför fönstret så är det inte sol. utan det snöar?! med lite regn i.
men gör inte jätte mycket att det är dåligt väder idag när jag ändå är sjuk. så solen får komma när jag är frisk. men är lite tråkigt nu eftersom det faktiskt har varit så fint under veckan så blir det helt plötsligt snö igen. men inget att må dåligt av man får väl göra det bästa av det hela:D

ska snart mysa ner mig i soffan med en kopp te kanske titta på en film:)

hittade en klänning igår jag tänkte hade passat som student klänning och det var ny inkommen på modegallerian men när man klickar vidare på köp går den över till nelly där den ska finns men då står det bara hela tiden att det går inte få fram den för antingen är den
utgången
slut på lager
eller att prudukten inte finns i systemet.

men måste ju vara att den är slut i lagre för menar den har precis kommit ut då kan den väl inte redan blivit utgången?

Jag hoppas den kommer in igen:D
(annars har jag väldig otur när det gäller studentklänning)


Kommentarer



* Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar: