torsdag

sitter i soffan brevid dominic nu. Dominic tittar på lite barnprogram och jag sitter vid datorn:)
hjärtat lagar mat i köket. vet inte vad vi ska äta idag skulle vara en överraskning tydligen men vet att det är något med kyckling alla fall. men blir nog något mumsigt:)

sen har jag även fått en ny tid till barnläkaren ang hans allergi uundersökning,ska ditt om 2 veckor.

fick en lapp från dagis idag som låg på dominic fack. där det stod att han hade haft feber hela dagen och varit ledsen men dom har inte ringt till mig under hela dagen och sagt något?? dom sa heller inget till hjärtat när han hämtade dominic idag.. brukar man inte ringa om sånt eller alla fall säga något när man kommer dit och hämtar honom.?? utan vi hittade bara en lapp som vi sedan lästa när vi kom hem.. väldigt skumt tycker jag och verkligen inget som jag tycker att man gör.. för vill ju gärna veta om dominic är sjuk.. 

ne nu ska jag mysa ner mig i soffan med dominic tills maten är klar:)



Dominic och hjärtat byggde en koja här om dagen:)
↓♥


Kommentarer



* Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar: