Tidigt

God morgon här är "vi" uppe med tuppen eller ja alla fall dominic. Han fick för sig att han skulle gå upp runt halv sju. Bara för att han inte har dagis idag så vi kunde ta lite sovmorgon. Men han tyckte tydligen inte sovmorgon behövdes. Men känner mig själv väldigt trött:p men piggnar väl till om en stund. Vi ska till läkaren kl 10 idag är skönt att det inte är så långt dit:) sen kanske mamma kommer hit men det är inte säkert annars vet jag inte vad som händer mer idag. Det är sol ute alla fall får hoppas det inte blåser lika kallt som igår. :) nu ska jag ta och klä på mig och sminka mig lite, får hoppas jag piggnar till då:) ska ta på dominic lite kläder med. blir nog att ta en god kopp te nu på morgon kvisten också:)

Kommentarer



* Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar: