Skola

Då är det skola idag från 12-16. Dagen består av fordonsteori, svenska och idrott(bad idag) . Får se om det händer något annat spännande idag kan ju alltid hoppas. Gick även bra att lämna dominic på dagis han var glad när jag gick. Igår var Camilla här och det var mycket trevligt satt på balkongen(inglasad) och njöt av en god kopp te :) dominic vilade middag under tiden. Men han fick även en present av sin farmor &farfar en fin duplolego ambulans. Den blev han väldigt glad över. Sen när Camilla åkt hem så gick jag och dominic ut och lekte i 40 min kommer upp lite bilder sen:) möte även en som gick på unga föräldrar samtidigt som mig. De hade tydligen precis flyttat hit en liten bit från oss. Kul att någon man känner med barn bor i närheten:)

Kommentarer



* Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar: