Ny vecka

Nu är det en ny vecka och den börjar med att jag ligger hemma och mår illa (+ mens värk) så kanske inte den bästa starten på veckan man kan ju hoppas det bara håller sig på må illa och inte mer. kunde inte somna om heller när hjärtat och dominic åkt iväg så tänkte jag sätter mig här en stund. ska strax sätta på en kopp te och hoppas magen lugnar ner sig av det.


igår var vi ju hos min mormor och firade henne tyvär har jag inga bilder från det för glömde både kamra och mobil hemma så typiskt men tog ett kort på födelsedags kortet jag gjorde till mormor. vi behövde ett större för det var många namn som skulle skrivas i. sedan fick hon en jätte stor fin lyckta med ett stort ljus i av oss alla. från en av mina favorit butiker Dimoda.

Blev nöjd med mitt kort:)


Kommentarer



* Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar: