Måndag

God morgon :) Idag är det skola som vanligt. Ska gå in till öp idag och läsa om balen skulle tydligen stå en lapp inne hos dom om info. Så får väl läsa den och sen föra vidare till klassen. Är ju jag och johanna ( enda tjejerna i klassen) som får ta tag i det mesta i klassen om balen studenten och olika klass event. Killarna är inte riktigt engagerade i något fråns vi tar upp något. Tur killarna i klassen har mig och Johanna ;) hihi. Får se om det händer något kul i skolan idag har inga speciella lektioner idag. Hjärtat har träning idag så dominic och jag får mysa själva en stund i kväll. Har lite svenska arbeten jag måste göra klart hemma sen men inga svåra :) är riktigt skönt väder ute idag:) inte alls kallt fattas bara lite sol. Men är faktiskt på riktigt bra humör idag även om det inte är som ute, känner mig pigg också. Får hoppas det håller i sig hela dagen:) hoppas ni läsare också är på bra humör idag:) 88 dagar kvar till studenten!

Kommentarer



* Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar: