Hej igen:D


Hejsan

förlåt för den grymt dåliga uppdateringen men har varit så fint väder så har inte varit hemma så mycket, och när vi väl varit hemma har det varit nu på vardgarna man haft praktik och då är man hemma rätt så sen och lägger sig tidigt så har inte varit så mycket att skriva.


Idag åkte jag, Dominic och min mamma in till burlöv för att kolla in den nya baby butiken som öppnat där
 Barnens hus. stort var det precis som dom hade sagt att det skulle vara men i övrigt var det bara en besvikelsen super dyra priser och då var det inte ens några fina kläder eller nåt. över pris både på vagnar och bilbarnstolar och övrga saker till barn. så dit blir det inte fler gåger. då är babyland betydligt bättre. men köpte en ny nappflaska åt dominic bara det var allt.

 sen blev det en runda inne på burlöv center kollade runt lite och tog en fika.
så nu är vi precis hemkommna igen och dominic sitter och sover middag. jag tänkte jag skulle ta det lungt i soffan en stund och kolla igenom den nya hm katalogen och se om det är något kul i den. sen blir det nog lite tvätt som ska tvättas:D

Blir hemma gjord pizza idag sen när hjärtat kommer hem:D

Är helt underbart väder ute idag.  
Älskar solen.




Lite bilder på dominic när vi varit ute på gården i solen och lekt!♥


Kommentarer



* Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar: