Håret

nu äntligen kommer bilderna på hur håret blev efter avfärgningen. väldigt svårt att få på bild faktiskt men är rätt så likt endå:) mest likt på den bilden till höger.

jag avfärgade håret först med en flaska som faktiskt räkte gott och väl till mitt långa hår. men efter som jag har haft så många olika nyanser av röd (för att få ett djup i håret) så fick jag ta en flaska till direkt efter jag gjort omgång 1 för att få så jäm färg i håret som möjligt (man får även färga direkt efter en avfärgning) 
jag har lite blondare längst upp i botten men annars är det hyffsata jämt:)

färgade aldrig i den färgen jag hade tänkt för tyckte det var hyffsat jämt med fräg en då och nästan den färgen ja skulle ha men ska färga det sen om någon vecka efter som jag har färgen hemma så håret får vila lite:) och så försviner lite mer färg när jag tvättar det sen:)  men nöjd med resultatet för att vara en ny prudukt jag testat. något jag rekomenderar att testa för er som vill bli av med någon hårfärg. :)

 Detta är mest lik                                               
↓                                            

vad tycks?


Kommentarer
Sanna

blev jättebra :D




* Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar: