Frisk?

Sitter nu på tåget ska till skolan idag har lite huvudvärk och seg i kroppen men måste till skolan är bara jag och en till i klassen som ska ha min lärare i dag så vi kan bli klar med det sista i verkstaden så är väl bäst att gå dit. Men mår jag dåligare sen åker jag hem har inte lust att bli sjukare bara för jag åkte till skolan en dag så får se hur det går idag. Är härligt väder ute alla fall blåser lite men solen är härlig:) får snart åka och köpa en vår jacka åt dominic:) har en han fått av sin farmor & farfar fast tycker inte han ska ha den på dagis så får köpa en annan till det:) nya skor till dominic ska också inköpas:) har fortfarande kvar pengar som jag fått till dominic som vi skulle köpa skor i vintras men då var dom skorna vi skulle köpt slut. Och han hade redan ett par så dom pengarna han fick av sin farmor och farfar får gå till nya vårskor istället:) ( bettyder mycket att dom vill hjälpa till ibland, vet att det bettyder mycket för dominic med att han får ha kontakten med dom) <3 nu åker tåget äntligen iväg nu väntar bara en 50 minuters resa till skolan:p (tur man har internet i mobilen)

Kommentarer



* Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar: