Flickdröm

Alla har vi säkert en flick/pojkdröm som vi alltid har drömt om. något vi vill ha eller något vi vill bli.
Även jag har en flickdröm och det är att få jobba mer som model. men just nu är jag 4 cm ifrån att verkligen få jobba som det. jag har såklart redan gjort en del jobb. och får fortfarande endel men just dom här 4 cm gör att jag inte kan jobba som det på fullt allvar som jag vill.

4cm är inte mycket. och jag vet att jag fortfarande växer (konstigt nog) därför håller jag fortfarande hoppet uppe. tänkte ju inte låta något så lite förstöra en dröm. kommer forsätta försöka, och göra mitt bästa för att lyckas. ger jag upp kommer jag ju aldrig få veta om ja kan lyckas.

jag är ung mamma som fortfarande studerar och har ändå en dröm om en "karriär" vilket jag tycker alla ska ha. låt inte små saker förstöra era drömmar hur än erat liv ser ut. för försöker man inte, kommer man aldrig veta hur det kund ha blivit.

den kritik jag får använder jag för att bli starkare till nästa gång. och den bra kritiken jag får gör att jag får större hopp om min dröm. Har faktiskt fått mycket bra kritik. så just nu är det verkligen dom där små centimeterna som hindrar mig.

Känner mig verkligen peppad och engagerad i det jag vill uppnå, och väntar bara på att få visa vad ja kan.

Man blir aldrig serverad av tillfällen utan man får själv hitta tillfällena att lyckas.
 Man blir aldrig något genom att sitta och vänta utan man får kämpa för det. ♥



Har ni någon flick/pojkdröm?


Kommentarer
Camilla

Min dröm är att ta polis examen, kommer dock ta långtid men vill prova! :)

       http://livetarenutmaning.blogg.se/



* Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar: