BVC

Igår var jag på BVC med dominic. Dominic växer och går upp i vikt som han ska efter sin egna kurva:) och allt annat såg också bra ut så nu är inte nästa kontroll fråns han är 4 år. Har en BVC sköterska som jag verkligen trivs med vilket är skönt man kan prata om allt med henne och hon är alltid glad:) vi går i rydsgård vilket som är en bit från Malmö där vi bor. Men eftersom vi inte är där så ofta och vi trivs så bra där så vill jag inte byta. Så offrar hälldre att det tar en stund en att komma till ett nytt ställe där vi kanske inte kommer trivas. Sen på kvällen igår så satt jag och gjorde min inbjudnings kort till studenten. Blev inte riktigt klar igår lite kvar men sen ska dom skickas iväg:) satt från 19-22 och gjorde dom tar sin lilla tid men det är kul:)

Kommentarer



* Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar: