8 Mars

God morgon kära läsare.
Här sitter jag i myskläder och är fortfarande sjuk men mår inte illa längre men är där imot lite små febrig och kroppen orkar verkligen ingenting:/ känns surt att vara sjuk nu när det är sol och härligt väder ute. men har ioförsig inte varit så mycket sjuk i vinter inga maginfluenser eller små mest förkyldningar. även dominic har klarat sig bra från sånt han har också lyckats hålla sig endast till förkyldningar vilket är skönt.

blir att vila idag. tänkte snart ta en kopp te. kommit på att jag har börjat dricka en del te. har nästan aldrig gjort det förr. hållt mig till kaffe, men nu när jag är hemma gör jag aldrig kaffe utan det blir te:) känns mysigare på något sätt. så brukar jag ta kaffe när man är ute och fikar.  


Tänkte jag skulle lägga in en bild på efterätten vi åt  igår.
Den var verkligen god och precis vad jag var sugen på igår kväll:)


Kommentarer
Camilla

Krya på dig!




* Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar: