10 Mars

nu sitter dominic och jag i soffan. vi har precis ätit middag och städat dominics rum har vi gjort också. Hjärtat åkte precis han ska på konsert ikväll. så blir bara jag och dominic hemma ikväll, blir lite myspys ikväll.

känner mig lite piggar nu men ändå inte helt frisk det märker man i kroppen så fort man gör något. så  blir att vara hemma i morgon med för att vila upp sig till helgen.


har kollat runt lite på nätte på klänningar och vårjacka till Dominic. blir nog att åka in till stan på söndags om man är tillräkligt frisk då. och shoppa en jacka åt dominic. tänkte jag skulle kolla runt lite nu på nätet vad det finns för bilbarnstolar och vad dom ligger på för pris för det ska vi också köpa en sen men inte just nu.



klänningen jag nämde inna som jag ville ha var utgången men 1 timme senare kom den in igen men fel storlek tyvär:/ sen hittade jag en annan sött klänning men vet inte inu om jag ska beställa den eller inte rädd för den ska vara förstor för den fanns bara i S och jag har XS. känns som jag har jätte otur när det gäller klänningar för den klänningen som jag vill ha från första början som dom helt plötsligt byta färg på kom in igen nu i rätt färg som jag ville ha men den var också i fel storlek den var i S/M och det blir för stort.


Klänningen som jag funderar på att                   En sött klännign jag hittade som
beställa men inte vet om den passar                   hade varit perfekt i sommar
↓                                                                   ↓

↑379kr                                            ↑149kr

Vad tycks? :)


Kommentarer



* Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar: