1 mars

God morgon sorry för art jag uppdaterat så dåligt men har mått lite halv kasst och varit riktigt trött och seg. Idag är det skola som vanligt. Tror jag har ett prov idag men inget stortprov. Hade aldrig något prov igår så blir väl nästa vecka. Blev en del planer inför studenten med planerar ut ganska mycket av klass kassa och tycker vi har lyckats få nytta av pengarna blev ändå några olika saker vi kunde lägga ut dom på:) idag har jag en körning till. Gick bra igår känndes bra att det går bra igen:) får hoppas att dagens lektion också går bra. Tänkte även att jag skulle ringa till butiken som har min balklänning tänkte se om jag kan hämta den i helgen så ska fråga om öppentiderna:) har inte riktigt kommit iväg än för att hämta den men nu är det väl Dax kan ju inte hänga hos dom i evighet^^ det är ju även första mars idag är det bara jag som tänker på vår då? Kan hoppas att det blir lite varmare och lite mer sol nu under mars på tiden nu tycker jag:) eller vad säger ni är det inte det?:p

Kommentarer



* Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar: