Ut med det gamla och in med det nya!

Nu är renoveringen av köket nära. vi har rivit ut spisen nu så köket känns lite anorlunda. nu kan vi bara laga mat på en platta och en mini ugn, verkligen TUR att det är grillsäsong så det går att grilla en hel del. 

 Åh Längtar verkligen till att få det nya köket. kommer bli så fint när det är klart. vill även ha min diskmaskin är verkligen trött på att diska allt för hand. sen när vi är klara med köket kommer det bli roligare att laga mat och blir nog en hel del bakning:) så kan jag ställa fram alla mina fina saker jag fick i student present.

Jag själv är inte den som tycker själva renoveringen är kul. utan mer den som tycker om att
 designa och inreda:)
medans hjärtat tycker det är kul med själva renoveringen och slutresultatet.

Vårt kök just nu



Bjuder på lite inspiration♥


Kommentarer
Camilla

Fint inlägg gumsan!

:)




* Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar: