Update

Tänkte updatera lite. en del har ju hänt sen sist jag skrev, varit dålig på att skriva under helgen.

Midsommar spenderade vi med min mamma,peter och lillebror. vi åkte över till köpenhamn och strosade runt lite inne i stan sen tänkte vi ta en fika men var sjukt dåligt med fik de flesta sålde bara fika men man kunde inte sitta där. så slutade med en lunch på en resturange.
var riktigt god mat, tog barnmeny åt dominic samma som jag åt grillad kyckling med klyftpotatis. man tänker då att hans meny borde vara mindre än den vuxna, men dominic fick precis lika mycket som alla oss andra .men han var duktig och åt upp allt på tallriken:)
sen på kvällen blev det grillat hemma hos mamma, och äppelpaj som jag hade med mig.
vi sov även över hemma hos dom.  blev en lyckad dag:)

Lördagen
 gick jag och hjärtat en sväng hem till emelie och charlie och tittade på deras nya pojke jätte söt var han. sen vaknade ellie då var man ´ju bara tvungen att mysa med henne också. hon börjar bli stor nu. hon tog några steg när vi var där:)

senare på dagen åkte vi hem, blev lite planering hur vi skulle smidigast plocka ut allt ur köket.

Söndag
igår var både jag och hjärtat jätte förkylda men det hindrade inte att vi var tvungna att plocka ut en del ur köket. för nu är inte renoveringen så långt borta:) ska verkligen bli könt att få det nya köket kommer bli så fint:)
sen medans jag tog det lugnt en stund gick hjärtat ut och lekte med Dominic ute på gården.




Kommentarer



* Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar: