Ta det lugnt

Så nu har jag äntligen satt mig ner i soffan för att ta det lite lugnt.

blev mat lagning nästan direkt när dominic kom hem dominic hjälpte mig så duktigt med att laga fiskpinnar och potatismos. sen stod han och diskade sin nappflaska.
direkt eftermaten tog jag disken med en gång så den försvan. tog även en tur med damsugan i lägenheten och rensade under soffbordet som det alltid konstigt nog hamnar en himmla massa reklam under.

kollade genom kläderna dominic fick, var ganska mycket användbart mestadels tröjor och pyjamasar:)

sen gjorde ja lite fler små grejer, fick sånt ryck med att vara effektiv och det får man ta vara på medans man känner så;)


Dominic och Dante myser i soffan.
Dominic har på sig sin nya keps:)


Kommentarer



* Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar: