home sweet home

Nu är både jag och min Sötnos hemma igen.
haft en fantastisk helg med Linda, blev mycket prat och skratt in i gryningen.
5 på natten/morgonen somnade vi båda två. men sova bort dagen var det inte tal om utan upp igen kl 10.30 iväg till espresso house sen en snabb runda på stan innan vi skildes åt olika håll.

Dominic verkar också haft en kul helg. men nu är han väldigt trött.
 så nu ska vi mysa ner oss i soffan och bara njuta av att vara hemma igen.
 har saknat min sötnos men ibland får man dela med sig av honom till hans andra nära och kära.
vilket bettyder mycket för mig som mamma, att han har så många runt om sig som älskar honom ♥

Saknar min andra älskling också som kommer hem sent i natt.



sometimes you have to miss the beloved
in order to appreciate the moments together more ♥


Kommentarer



* Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar: