Torsdag

nu kommer lite bilder som jag lovat, hade lite tid nu att lägga upp dom :) är ledig idag från praktiken för dom skulle på konferans i göteborg så blir en lugn hemma dag istället. kan behövs känner mig väldigt trött av någon anledning känns som jag inte alls har sovit i natt fast jag har det.

 föresten jag har köpt en balkläning nu blev inte den ja hade tänkt först eftersom hon i butiken upptäkte att den bara fanns i vitt, orange och svart och det var inga färger jag ville ha så hittade en annan klänning i en annan butik som är jätte fin precis som ja ville ha den:D nu är det bara en student kläning kvar att hitta:D


Dominic leker med sin lera ham fick i julklapp av sin moster,charlie och lille kusinen.

Dominic fick en tidningshat av sin mormor den tyckte ha var kul:D

domininc har precis badat:)

när vi åkte pulka med adams syster och henns barn:)
 dominic tyckte det var riktigt kul att åka pulka.


Kommentarer



* Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar: