Torsdag

God morgon läsare:) idag är jag lite trötte även om jag somnade tidigt i soffan igår(a) men piggnar nog till lite senare:) ja sitter på bussen just nu blev den tidiga idag var inte tillräkligt seg i morse så jag kunde ta den senare. Är nog mycket att göra idag för vi är en man kort Ingmar har nämligen brutit/krossat hälen i måndags så han får inte vara i verkstaden på ett tag nu. Så tycker synd om andre som får jobba jätte tidiga morrnar och sena kvällar. Btw min träningsvärk har nästan försvunit nu :) :) sen har jag problem med att komma på vad jag ska ha på mig på lördag när hjärtat ska ha fest sen ska vi ut och bowla får väl leta genom garderoben idag och se om man hittar något. Bättre o kolla i förväg så man inte står i sista sekunden och inte vet vad man ska ha på sig. Dominic har blivit förkyld också han har klarat sig så bra under vintern så ska han bli det nu får hoppas det stannar så det är nu. så han inte får feber och sånt . Tycker Så synd om han då för han brukar alltid få så hög feber när han väl får feber. Skulle köpa hostmedecin igår till han men då stängde dom så klart kl 18.00 och jag var där en kvart för sent får se om jag hinner idag men tror inte det. Får se om hjärtat kanske hinner:)

Kommentarer



* Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar: