Söndag

God morgon. Sitter i soffan just nu med dominic han tittar lite playhouse Disney. Hjärtat ligger i sängen och får sov morgon tror han är väldigt förkyld lätt som det innan får se hur han mår när han kommer upp. Går dagen var lyckad blev en lång promenad med Camilla och sen massa tjej snack:) var mycket kul att träffas igen. Sen blev det god middag när man kom hem och lite gott gott till en film på kvällen:) dagen planer består av att jag ska skriva mig mitt cv fick en bra mall av Camilla så behöver bara skriva i min information:) sen ska vi till mobilia en sväng och kolla runt lite och sedan träffa hjärtats föräldrar. Blir nog en bra dag detta med:) får se om vi hittar något på mobilia finns ett par jätte fina hängslen till dominic jag är lite sugen på att köpa men vi får se:)

Kommentarer



* Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar: