Shopping + städ

skrev innan att ja kanske skulle köpa ett par hängselbyxor åt dominic men dom hade inte dom på mobilia så får ta det en annan gång. men jag köpte faktiskt mig 3 par öronhängen brukar vara dålig på att köpa smycken till mig själv men nu hade ur& pen rea så då köpte jag tre par lite roliga öronhängen:) annars blev det inte så mycket mer shopping för min del. hjärtat köpte en klocka, sen köpte vi även ett knivset för alla våra knivar är så dåliga.

 sen blev det kaffe och kaka med hjärtats föräldrar här hemma en litenstund:) och nu har vi precis tagit en städ runda tagit disken och damsugat dominic har även varit duktig och städat sitt rum, fast just nu sitter han och leker där igen så nu är det nog inte så städat längre;)

ska strax skriva mitt cv. sen blir det god middag som hjärtat ska laga. resten av söndagen blir det bara att ta det lungt i soffan och ha lite söndags mys tror jag :)




 skruvöronhängena tyckte jag var lite fräcka
 såna ja ska ha nu när jag är i verkstaden ;)


Kommentarer



* Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar: