Praktik

Idag är det fredag och sitter på bussen och är på väg till min tredje dag på praktiken. Första dagen gick bra fick en servic att göra. Andra dagen gick också bra känns som man varit där mycket längre än vad man har men tror det beror på att man kommer bra överräns med alla som jobbar där. Fick ett lite större uppdrag med en bil . Fick skruva ner hela toppen på bilen andre tyckte det var bra själv lärning även om jag frågar han hela tiden;) men även han måste ju också ha något att göra. Fick även göra så kallat " styketest" enligt andre vilket jag inte tyckte var så svårt;) var att lossa några skruvar och lyfta ur toppen från bilen fast trodde faktiskt inte själva att jag skulle orka toppen så lätt som jag gjorde. Får se vad som händer idag:) trivs gör jag än så länge alla fall:p

Kommentarer



* Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar: