Onsdag

Sitter på bussen just nu intet ovanligt va? Hehe har blivit en vana nu att skriva på bussen finns ju inte så mycket annat att göra här:) så blir att blogga och lyssna på musik:p är på väg till praktiken just nu känns som det vore första dagen ja ska dit bara för man inte varit där sen fredags. Men är ju så klart inte nervös idag som jag var första dagen^^ för nu vet jag ju vad det är för folk där :p där i mot tänke jag ta en senare buss så jag inte skulle vara där så tidigt men konstigt nog lyckas jag aldrig hinne alltid med den bussen som går innan. Gick till och med upp 20 minuter senare idag än vanligt och lämnade dominic på dagis tidigare med men ändå kommmer jag med den tidigare Bussen det är antagligen inte meningen jag ska åka någon annan tid. Idag blir det praktiken först nu:) sen blir det att fira hjärtat som fyller år idag <3 :)

Kommentarer



* Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar: