Onödigt

Denna dagen i skolan har varit så onödig.. Kom till skolan tidigt Efter som jag har kvar i verkstaden att göra .. Kommpå att jag glömde mina verkstad skor på praktiken vilket gjorde att jag fick ha ett par andra obekäma skor som var en storlek försmå^^ sen Idag satte jag ditt luftfiltret sen letade vi upp reserv nycklar för att sedan konstatera att batteriet var dött i bilen som vi fick ladda som tog nästan två timmar innan vi kunde strarta bilen sen kollade vi något på datorn så allt var rätt inställt i bilen sen var jag klar.. Känns lönt att ha gjort så lite på 3-4 timmar sen hade vi svenska lite snabbt och nu har jag slutat hade lite tur alla fall för tåget var fem minuter sent vilket gjorde att jag precis han med det:) så sitter på tåget nu till Malmö så ska göra ett ärende sen hämta dominic på dagis:) sen på torsdag ska jag inte längre träffa Linda för hon hade fått en tid till ett möte så känns som man har otur idag:p

Kommentarer



* Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar: