Måndag

Sitter på tåget till skolan. Lämnade dominic på dagis för en stund sen idag var han trött knapt man fick upp han. Men inte så konstigt han hade svårt att somna igår så han somnade sent. Verkade precis som han har börjat bli mörkrädd eller nåt. ( får väl erkänna att de har han fått från mig i så fall (a). ) får väl köpa en nattlampa och testa och se om han somnar bättre:) eller om det bara är en fas han är i att han inte riktigt vill sova själv. Idag var alla fall jag duktig som lyckades komma ihåg idrotts kläder glömde det förra vecka fast det gjorde dom flesta i klassen dock. Men jag hoppas verkligen inte det är styrketräning idag för det är verkligen inte min grej. Annars vad som händer i skolan idag vet jag inte riktigt så får se vad dagen har att bjuda på:)

Kommentarer



* Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar: