Måndag

God morgon. Sitter och väntar på tåget till skolan vilket känns väldigt konstigt nu när man hade praktik förra veckan.känndes som man gick åt fel håll när jag gick till tåget. Dock är jag inte alls sugen på att åka till skolan idag känns som det kommer bli en såndär seg dag som aldrig tar slut får hoppas det inte blir så utan tvärt om så dagen går fort istället. Idag ska jag starta diselmotorn jag har hållt på med hoppas den startar som den ska(a) sen blir det inte så mycket mer än skolan blir att laga mat närmman kommer hemsen ta det lugnt:) får se hur denna dagen blir. Är en kort vecka denna veckan är ledig torsdag-fredag för dom på praktiken skulle iväg på något hittepå så blir stan med linda på torsdag och troligen beställa min balklänning ;) man får ju göra det bästa av dagen när det inte är praktik ;) hehe Tänkte föresten lägga in lite bilder igår men så klart var datorn jätte seg så orkade inte sitta och vänta får se om jag lägger in dom idag istället.

Kommentarer



* Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar: