God morgon

Tisdag: Nu sitter jag på tåget på väg till skolan hR lämnat dominic på dagis han var ledsen idag med när jag lämnade honom. Men han är garanterat glad igen vid det här lagret:) idag vaknade dominic själv i rätt tid så jag slapp väcka han. Är är ju inte Förstjust i det han bara vändersig och låsas snarka min lilla buse:p men vem gillar att bli väckt egentligen tidigt på morgonen, Inte jag alla fall:p Idag har jag verkstad hela dagen egentligen skulle jag haft pratik som alla andra idag men har några kurser kvar i skolan jag måste hinna göra i verkstaden innan studenten men är några till från klassen som ska vara i skolan idag så man är inte själv alla fall. Slutar sent idag så blir inte så mycket annat gjort idag. Jag har en fråga till er läsare:) vilken färg tycker ni att jag hade passat bäst i en balkläning? :) ska beställa min om några dagar men vet inte riktigt vilken färg än.

Kommentarer



* Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar: