Fredag

Onsdagen var lyckad hittade ett par fest skor riktigt snygga:) ska visa bild sen:) var en mysig dag med Linda på stan:) Idag blev det stan med mamma, syrran och lilla Ellie. Mamma köpte nya vinterskor Till mig eftersom mina har sulan gått sönder på så vattnet läcker in. Tittade även på ett par skor till dominic jag vill köpa men hans storlek var slut:( sen blev det en lätt lunch ute på stan och sen hem till oss på fika en mysig dag har det varit:) dominic tyckte det var kul att träffa sin mormor så han tjatade om mormor hela vägen in till stan där vi skulle möta upp dom. :) Imorgon blir det lekland sen tacos hos min syster och Charlie, mamma skulle oxå komma:) blir nog en bra dag i morgon med. :)

Kommentarer



* Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar: