Åter som vanligt

Just nu sitter jag på väg till skolan. En vanlig dag igen. Nu är ledigheten över men hade hade inte skadat med lite längre lov;) Idag står det verkstad på schemat på förmiddagen sen i eftermiddag är det vanliga lektioner vet dock inte vilka eftersom vi inte fått det nya schemat än. Ska även till studievägledaren och få lite papper på skrivna om studieintyg så jag kan få mitt studiebidrag :) Ska bli kul att träffa alla kompisar nu efter att ha haft lov det är nog det man ser fram imot mest:p Dominic började på dagis idag dock var han glad ända tills jag skulle gå då tyckte han att han skulle följa med. Usch hatar när han är ledsen när jag går men vet att han blir glad bara några minuter senare. Som tur är:) Kan ni tänka er att detta är min sista termin innan jag tar studenten:) har svårt själv faktiskt att förstå det. Tiden kommer nog gå fort nu när jag börjar på min praktik plats i limnhamn på onsdag. Ser fram imot det ska bli kul dom verkar riktigt trevliga där:)

Kommentarer
Linda

Dum dag att börja praktiken på när jag ska till Ystad;)

       http://lindaelsasofie.blogg.se/



* Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar: